Deze bladzijde weergeven in het : Frans Nederlands

Startpagina > Publicaties > Persberichten > Open bedrijvendag voedselagentschap provinciale controle-eenheid ...
Professionelen Over het FAVV Organogram Contact Autocontrole Checklists "Inspecties" Dierlijke productie / Dierengezondheid Plantaardige productie Hoeveverkoop Erkenningen, toelatingen en registratie Export naar derde landen Financiering van het FAVV Invoer derde landen Laboratoria Levensmiddelen Schoolkeukens Meldingsplicht Wetgeving Zelfstandige dierenartsen Zelfstandige bio-ingenieurs, industrieel ingenieurs, bachelors en masters Publicaties Praktisch Voorlichtings- en begeleidingscel Ombudsdienst Comités Auditcomité Raadgevend Comité Wetenschappelijk Comité Consumenten

Persbericht

Open bedrijvendag voedselagentschap provinciale controle-eenheid Vlaams-Brabant (03/10/2013)

De Provinciale Controle-Eenheid van het FAVV in Vlaams Brabant neemt voor de eerste keer deel aan de Open Bedrijvendag nu zondag 6 oktober.

Wil je weten hoe en wat we controleren? Heb je zin om in de huid van een FAVV-controleur te kruipen?

Deze Open Bedrijvendag is de ideale gelegen¬heid om te ontdekken wat het Voedselagentschap controleert en hoe dit gebeurt. Je kan kennis maken met de wereld van de voedselveiligheid.

Elke bezoeker zal zich kunnen inleven in de rol van een controleur, en dit zowel voor de controles in het veevoederbedrijf, de boerderij, het slachthuis, het restaurant, de buurtsuper, enz…. Er zal uitleg gegeven worden over de instrumenten en toestellen die gebruikt worden bij de inspecties.

Ook als consument kan je terecht bij ons met je vragen en klachten !

We verwachten u zondag 6 oktober tussen 10 en 17 uur !

Provinciale Controle-Eenheid Vlaams-Brabant
Greenhill Campus
Interleuvenlaan 15 blok E
Researchpark Haasrode 1515