Meldpunt voor de consument
U heeft een vraag over de veiligheid van de voedselketen? Wenst u een klacht in te dienen?
Neem contact met ons op!
Het meldpunt is bestemd voor de consumenten. Dit is de beste manier om contact met ons op te nemen om een vraag te stellen of een klacht in te dienen over een inrichting of een product in de voedselketen. |
|
 |
Hoe?
Er zijn verschillende manieren om ons te bereiken. Het online formulier is de snelste en meest efficiƫnte manier, hiermee kunt u ons op elk moment de nodige informatie geven voor een vlotte afhandeling van uw vraag of klacht.
U kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en op woensdag van 13.00 tot 16.30 uur op het gratis nummer 0800 13 550.
E-mail: meldpunt@favv.be |
|

Veel gestelde vragen aan het meldpunt
|
Video "Meldpunt"
Wilt u meer weten over het Meldpunt?
|
|

Onze missie is ervoor zorgen dat alle actoren van de keten aan de consument en aan elkaar een optimale zekerheid geven dat levensmiddelen, dieren, planten en producten die ze consumeren, houden of gebruiken, betrouwbaar, veilig en beschermd zijn, nu en in de toekomst.
|